для батьків

I.                   Формування мотиваційної готовності дітей
            до навчання у школі
        Психологічне вивчення та формування – це дві сторони одного й того ж процесу формування мотиваційної сфери особистості дитини. Результати вивчення мотивації лягають в основу планування процесу формування.  Поряд з цим, в процесі формування мотивації відкриваються її нові ресурси, тому вивчення та діагностика здійснюється в ході її формування. В реальній роботі вивчення та формування мотивації  тісно пов’язані між собою. Планування процесу формування будується саме на основі результатів діагностики. Формування мотивів навчання – це створення умов для появи внутрішніх спонукань (мотивів, цілей, емоцій) до навчання, усвідомлення їх дитиною та подальший саморозвиток нею своєї мотиваційної сфери. Стимулювати її розвиток можна й необхідно системою психологічно продуманих прийомів.
         Цілеспрямовану роботу з розвитку готовності до школи зі старшими дошкільниками, зокрема з розвитку мотиваційної готовності, практичний психолог розпочинає на початку навчального року проведенням екскурсії до школи, заздалегідь домовившись із адміністрацією та вчителями початкової ланки. Метою такого заходу є ознайомлення малюків зі шкільним життям, шкільною спільнотою, шкільними атрибутами та приладдям, сприяння посиленню учбової мотивації, формування пізнавальних мотивів. Малюки мають змогу побачити обличчя вчорашніх вихованців свого дитячого садка , побувавши на відкритому уроці, відвідати шкільну бібліотеку, спортивний зал, музичний клас. Таким чином ми починаємо формувати у майбутніх першокласників бажання йти до школи, щоб навчитися чогось нового.
        Результати діагностики передумов навчальної діяльності дітей, яке проходить в жовтні місяці, допомагають  визначити конкретні завдання підготовки дітей до школи. За результатами обстеження формуються групи розвитку, куди входять діти, які показують недостатню сформованість компонентів психологічної готовності до навчання у школі, надаються рекомендації педагогам та батькам.(додаток 2)  

Мета цієї роботи - досягнення дітьми такого рівня розвитку, який дозволить їм засвоювати програму школи, розвиток передумов навчальної діяльності. Для покращення мотиваційної готовності до навчання в школі була  створена спеціальна програма «Я дуже хочу в школу!».  Головна мета програми - випереджувальна корекція можливих труднощів    при адаптації дитини до шкільного життя.     
      Заняття дають змогу дитині розвинути компоненти мотиваційної готовності до школи та в подальшому легко та швидко впоратись із труднощами у навчанні.  Заняття проводяться в другій половині року раз на тиждень.  (Додаток 3)

В ході занять вирішуються наступні завдання:

·         формування адекватного уявлення про шкільне життя.



Охорона праці в дошкільному закладі
Батьківські комітети

Неохідно знати.

























Комментариев нет:

Отправить комментарий